Każdy Klient jest dla nas wyjątkowy, dlatego też do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie uwzględniając Jego potrzeby. Nie stronimy od negocjacji i chętnie przyjmujemy nowe wyzwania.
Miejscem wykonywania usług jest siedziba / oddział naszego biura rachunkowego lub siedziba Zleceniodawcy.
Poniżej przestawiamy Państwu przykładowy cennik abonamentów / ceny netto / w zależności od ilości dokumentów księgowych:

 

Ilość dokumentów

w abonamencie

Miesięczna opłata

Cena za każdy następny

dokument ponad abonament

Max. ilość dokumentów opłacalna

w ramach danego abonamentu

50

400,00 zł

8,00 zł

75

100

600,00 zł

6,00 zł

167

200

1000,00 zł

5,00 zł

400

500

2000,00 zł

4,00 zł

750

1000

3000,00 zł

3,00 zł

1667

2000

5000,00 zł

2,50 zł

4000

5000

10000,00 zł

2,00 zł

< 5000

Powyższa informacja o cenach nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego – służy ona jedynie oszacowaniu przybliżonego kosztu naszych usług. 

Maksymalna ilość dokumentów opłacalna w ramach danego abonamentu oznacza miesięczną ilość dokumentów / tj dokumenty rozliczane w cenie abonamentu + dokumenty dodatkowe. / dla której opłaca się wykupić dany abonament. Jeżeli w ciągu miesiąca masz od 70-74 dokumenty opłaca Ci się wykupić abonament do 50 dokumentów i dopłacić za każdy następny dokument jeśli spodziewasz się że ilość ta będzie w przedziale 75-80  dokumentów proponuję wykupić abonament do 100 dokumentów.

Zakres usług wchodzących w skład abonamentu:

  • Prowadzenie Ksiąg rachunkowych , sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
  • Prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży VAT, sporządzanie miesięcznych/kwartalnych deklaracji VAT-7, VAT-7K
  • Rozliczanie operacji eksportowych, importowych oraz wewnątrzwspólnotowych, sporządzanie informacji VAT-UE
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych oraz naliczanie odpisów amortyzacyjnych zgodnie z przyjętym planem amortyzacji.
  • Prowadzenie ewidencji wyposażenia.
  • Rozliczanie kosztów użytkowania pojazdów na podstawie prowadzonej ewidencji przebiegów,
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz przekazywanie informacji o bieżących zobowiązaniach podatkowych
  • Sporządzanie bieżących sprawozdań finansowych obejmujących bilans oraz rachunek zysków i strat
  • Reprezentowanie Klienta przed Urzędem Skarbowym i ZUS
  • Konsultacje i porady.

Usługi dodatkowe:

Czynność

cena

 

  Wysyłka deklaracji pocztą

 

8,00 zł

 

  Korekta rozliczenia po zamknięciu miesiąca z winy zleceniodawcy

 

200,00 zł

 

  Korekta w zakresie rozliczenia jeśli dotyczy tylko rozliczenia VAT

 

100,00 zł

 

  Zamknięcie roku ( sprawozdanie finansowe roczne podatkowe )

Cena równa abonamentowi   obowiązującemu w ostatnim   miesiącu roku podatkowego  

 

  Sporządzanie raportu kasowego ( opłata za 1 pozycję w raporcie )

 

1,00 zł

 

  Sporządzenie i wysłanie wezwania do potwierdzenia sald ( opłata za 1 dokument )

 

18,00 zł

Powyższa informacja o cenach nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego – służy ona jedynie oszacowaniu przybliżonego kosztu naszych usług. 

Objaśnienia do cennika:

  • W skład ceny usługi wchodzi stała miesięczna opłata abonamentowa, opłata za dodatkową ilość dokumentów ponad limit określony w abonamencie oraz opłata za pozostałe usługi nie objęte abonamentem

  • Usługi nie objęte abonamentem mają charakter usług dodatkowych. W przypadku prowadzenia pełnej księgowości do wartości rocznej obsługi księgowej doliczyć należy opłatę za zamknięcie roku odpowiadającej wysokością abonamentowi obowiązującemu w ostatnim miesiącu roku podatkowego.

  • Z miesięcznym wyprzedzeniem możesz zmienić abonament na wyższy jeśli stwierdzisz, że jest to dla Ciebie korzystniejsze rozwiązanie.

  • Zmiana abonamentu na niższy możliwa jest wyłącznie na początku kolejnego roku podatkowego, przed przekazaniem dokumentów za pierwszy miesiąc rozliczeniowy

  • Dokumentem księgowym jest każdy dokument podlegający wpisowi do określonej ewidencji, np.: faktura, rachunek, umowa o pracę, dobowy raport fiskalny, wyciąg bankowy. Dokumentami księgowymi są także dokumenty wewnętrzne służące do księgowania np.: kosztów przebiegu pojazdu lub amortyzacji środków trwałych.

  • Listy płac, wyciągi bankowe oraz inne zestawienia traktowane są jako zbiorcze dokumenty księgowe i rozliczane w następujący sposób: listy płac – 1 dokument księgowy to każde 5 osób z listy, wyciągi bankowe – 1 dokument księgowy to każdy dzień obejmujący najwyżej 10 operacji.